Min tur på riktigt!!


Det går inte att lura kroppen, jag är nervös men det är bara att hålla tummarna
att det är min tur nu. Min tur att få något bra.
Inte något företag som har en annan syn (än det normala) vad gäller löner, bemötande
and so on.
Om vi blickar tillbaka så har det ju gått bra på dem flesta träffar jag haft.
Okej att jag inte fick jobb på kvantum, kappahl, lakkapää...och att jobbet som per.ass
hänvisa dem till min familjesituation att det inte kommer att funka :-(
Men ALLA andra intervjuer då :-D
Starta eget kurs kom jag in på...men valde själv att avbryta.
Möjlighet till coaching...å det var riktigt givande.
Intervju och kortare uppdrag till rps.
Pers ass företag ringde mig om ett jobb...men inget körkort inget jobb.
Träff med chef på sjukhuset, praktik och jobb på städcentral som iofs har gett mest :-D
Intervju och slutstäd på äldreboende. Som hört av sig i andra ärenden.
Skicka ansökan...halvt som halvt träff...men en halvtidstjänst som jag lärt mig mycket av.
Lite små uppdrag som har vart bra för lilla jag ;)
Allt detta på kort tid...så nog är det väl dags för mig att få något som varar lite längre?!
I´ll be back :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0