=D


Vodka & is förstör njuren.
Rom & is förstör levern.
Whiskey & is förstör hjärtat.
Gin & is förstör hjärnan.
Coca cola och is förstör tänderna.
Den där jävla ISEN är ju livsfarlig!!
Varna alla du känner :-D



Ibland när jag duschar tvättar jag kroppen med det sista av hårschampot....
Idag läste jag på flaskan:"För extra volym och fyllnad" Shit!
Inte konstigt man har problem med vikten. Det får bli diskmedel
hädanefter. Där står det:"Tar bort även det svåraste fettet"...:-O




Kannibalerna hade tillfångatagit en Finne och låtit honom koka tre timmar i stora festgrytan
Då de gläntade på locket spratt finnen upp och ropade:
-Underpart, krapparna. Satan perkele så sönt, kan ja låna en hanttuk?



Vad en kvinna säger: Det här stället är alldeles för stökigt.
Kom igen, du och jag behöver städa här.
Dina saker ligger överallt på golvet och du har inga kläder att ta på dig
om vi inte tvättar nu med en gång! Vad en man hör:
Blah, blah, blah, blah, KOM IGEN, DU OCH JAG blah, blah, blah, blah, blah PÅ GOLVET blah, blah, blah, INGA KLÄDER, blah, blah, blah, blah, blah, NU MED EN GÅNG! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0