Farsdag!!


Godmorgon alla pigga å glada :)
Sötis är mera pigg å kry men nu har jag blitt snörvlig, halsont å skit.
Men men bara att bita ihop å inte tänka mer på det så kanske jag överlever.
Oj vad mysig sitt-hörna jag har gjort här hemma. Bild kommer sen :)
Jag har smått börjat planera jul-pyntningen och för att få plats med granen så måste hunden flyttas till en annan hörna, gungstolen måste i sin tur få en annan plats etc men nu fick gungstolen en ganska bra plats så den får nog stå där permanent.
Ja vad gör jag inte för julen, visst den är upp å ner känslosam stessig harmonisk underbar sorgsen men det är nog det som gör att jag tycker om den så mycket.
Åker berg och dalbana i känslosamhet :P
Hoppas eran helg har vart bra.
♥ Fira far idag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0