Avig kväll/natt


Vi kom på kvällen hit till stugan, packa upp grejsa lite kvällsfika (ajabaja dessa mackor)
fastna vid tv:n...jo vi blåste upp en kunglig säng i form av luftmadrass (bättre än svinhård bäddsoffa)
sambon somna på madrassen, jag på den svinhårda soffan...vakna väl sisådär vid 2-tiden
-snart ska du å jaga väckte jag K med :)
Vi studsa upp, tog fram jaktgrejer, ladda kaffepannan, ut med hund å ja toabesök etc
sen la vi oss på riktigt :P
Fattar inte hur sambon lyckas vakna men han pussa väl på mig å sa hej hej...
jag sov till 9.30!! Hm, skönt är det för detta man dansar hem på fredag från jobbet...man kan göra lite hursomhelst på kvällen inte så noga vart man somnar och jag då som inte jagar får sova ut ♥

Jag försöker lägga upp en ny profilbild på facebook men den vill inte,
hm tror min sida inte vill ha bild på mig den trivs bättre av att ha nå annat
nedrans skit :(. Men hey det är väl inte så noga dem flesta vet ju hur jag ser ut
men lite kul att få nytt när man har en ny frilla etc men det är väl inte heller så noga :P
Ja ja hoppas ni mår bra vad ni än gör.

Puss puss!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0