framstjärt, kissemurra, pullan, blåsan...




Krönikören (?) Lina har otroligt bra inlägg/krönikor i NSD.
Varje helg får man en ahaa jo men så är det.
Hon skriver otroligt bra, tycker jag.
Denna gång om snippor :-)...jag tror f-n det är sötis som kommit med det ordet från dagis
och som jag oxå har börjat säga det mer å mer. Har nog pratat med min kära kusin om detta oxå
vad dem säger etc men SNIPPA skönt att äntligen ha ett ord för vårat kön....snippa snippa snippa :P
Som det stod att snopp har som alltid vart snopp...
"flaggan i topp det kom en med snopp"
Åh, vad sa inte mormor, moster,mamma...tvätta bimman oxå etc.

Lite intimt såhär på kvällskvisten...men så är livet ;)
Hoppas ni mår gott å ta väl hand om er.
Puss puss!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0