MIGRÄN!!

Go kväll alla fina!
Åh vad jag är tacksam dem ggr jag är fri från min huvudvärk, dagens migrän verkar ha släppt. Jag har legat i flera timmar haft sån pulserande värk så man dör nästan :( ingen lek. Jag ser säkert ut som en liten toka när jag ligger å mår sämst. Vetekudden lindad runt huvudet, buffen för ögonen (måste vara riktigt mörkt) åsså jag då heffaklumpen under filten där. Well well det kvittar för nu känns det bra trallallala :). Så hör upp: var tacksam över om ni får leva utan värk av detta slag. Jag var på en kortare promenad idag, hade ont i huvudet redan när jag gick men motion, sex etc sägs vara bra mot värk :P men fan det blev värre när jag kom hem :( det var då jag bosatte mig under filten. Poff det var den kvällen liksom. Ny dag å nya tag imorgon *önskar mig en fin dag* =)

Pöss pöss!

"Anfall är bästa försvar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0