Min bil :)


Toyota land cruiser!
Jag såg en sån här bil på en parkering för hundra år sen...jag tänkte som att
jo detta är jag. He he vad jag drömde sen undrar ni?? Jag som har körkort å allt,
sicken usel människa helt enkelt. Men bilen ska jag ha ändå :P
Nämen allvarligt inte helt fel å sätta sig bakom ratten å börja öva mer
inte vara så rädd för att göra fel...alla är vi väl barn i början eller?

♥ På jobbet då? En riktigt bra dag idag ♥

En sak bara för alla er som inte vet vad pippi heter ;)
Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump
Paret som tävla i "pengarna på bordet" fick det som första å enda fråga.
Okej att man inte kan alla namn klockrent men nog kan man köra nån slags
uteslutning att hon absolut inte heter AMBROSIA.



Sist men inte minst...knarket då hur går det?
För alla er som på allvar trodde att det var värre saker än treo känner inte mig.
För er andra känner kanske inte heller men jag har tagit allldeles för mkt treo/dag/lånd tid
kan säga att just nu bankar det som f-n i huvudet...men jag bloggar ju så jag överlever nog ;)
tror det är väldigt mkt psykist att bli av med ngt som är ett beroende
och om jag nu har ont å har tagit tablett å det har hjälpt så är inte det en sund livsstil iaf
så förrr eller senare så spricker den fasaden...
Nästa steg är mitt sockerberoende...så kanske man blir smal å snygg på köpet
Nä det där med "farligt skit" är inget för mig...det var en polis som kom till skolan i mellanstadiet
och berätta en hel del om massa konstigheter, skrämde upp en rejält.
Hm, nu kanske det inte bara var detta möte som blev avgörande men jag måste ju twista till det lite med min avgiftning som jag håller på med :P

Ha en überbra em/kväll...så hörs å ses vi imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0