Nämen hallå :)


Ja det var ju jag här då :P
Torsdag idag då...åsså fredagsmys imorrn.
Hm, i framtiden kanske jag kan baka något på jobbet ni vet sådär:
-din mamma jobbar faktiskt här ;) nämen är lite less på att städa :-O
he he klart det funkar men om det finns tid så hade det nog uppskattas
lite sådär fredagsmys på jobbet...
å det finns väl nå enkelt man kan baka shake and bake eller nått.
Över till mitt hår dårå...har klippt av allting fy fan vad skönt
Tror ni inte mig så ljuger jag ännu mer.
Nämen det blev väl bra men nog hade hon kunnat klippa lite mer
fast hon tog hela 13-15 cm å så sa hon nämen du har ju ändå långt...det ni
jag måste ju haft flera meter långt hår :P
Bild kommer med posten.
Nu ska jag krypa upp i soffan och slumra lite, ja "wörda" lite åsså.
Ha det bäst...puss på ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0