Ont!!


Min underbara sambo har gömt undan mitt knark...fan vad ont jag har överallt
eller är det månne inbillning?! :-O
Hur som helst snart denna dag över å då har pigan klarat sig 3 hela dagar ren ;)
Men helt ärligt så är jag stel i nacke, axlar och behöver verkligen massage.nu någon?
Synd attt det ska kosta så mkt men i längden är det nog värt att behandlas med det.
Jag tycker själv om att massera...när jag bodde nere i Götet var det nära att jag börja plugga
till massageterapeut men det sket sig :(
Kanske i framtiden?! Jag ska öva lite först...för det är ju ganska tungt jobb det oxå.
Ja vad är lätt här i världen?
Jag försöker iaf "solstråla" mig, ge positiv energi och se glad ut, kanske lite blyg sådär
men hey sån är jag.
Nu ska jag hoppa i duschen å massera mig själv :P
Hoppas ni alla mår bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0