Så knasigt...


Dem ringer från mitt jobb (bemanningsföretaget) och säger hur ledsna dem är över att dem måste meddela att jag inte får vara kvar längre.
Jag får inte ha kvar mitt jobb för att polisen ska ha en utredning med mig.
Och dem kunde inte vänta vad utredningen visa utan bestämde sig för att jag är en ond människa.
Polisen kontakta mig och sa att det är 4 killar som skapat något slags konto på mig,
fö är det 4 av min facebook vänner :(
Ett konto vart dem använder för att få in pengar på det vi (jag är tydligen med på detta enl dem)
tjänar på att göra något med massa knarkodlingar eller vad dem säger.
Väl hemma så plingar det på dörren då är det dessa killar som försöker ta sig in,
dem kastar in grejer och säger massa fula ord.
Jag får inte låst dörren, jag måste liksom öppna den tar sats för att den ska stängas helt och däremellan hinner dem slänga in dessa saker och "ord"
Ni vet som man försöker springa men det går inte...den paniken har jag över att få låst dörren.

Sen vaknar jag av att jag säger till min sambo att vi måste skaffa en såndär hake till dörren/låset.
En order liksom helt klarvaken -Imorgon är det du som köper ett lås!!
Grät väl lite hur hemsk dröm jag hade...men gah vad skönt å vakna upp i detta kaos
Men hur i hela friden kan man drömma så knasigt som detta???
Det enda jag kan komma på om knarket var att jag hade läst på fb/nsd att dem hittat
cannabisodling på LKAB (malmberget) men varför just jag i drömmen?
Varför dessa killar på min lista?
Jag är inte ond jöh.
Förövrigt så är jag bättre i magen så jag ska infinna mig på mitt underbara jobb imorgon,
bland alla goa människor som man blir glad av :)

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0