Tjaba!!


Nu hemma har vart med hunden på en kortare prommis
ska snart hoppa i duschen jag mår inge bra :(
Ungefär så kul är det just nu :P

När jag var ute med hunden så ringde dem från studio i Umeå
sa att jag + tre vänninor får komma på sådär "modell för en dag" kostnadsfritt!!
Hm, sa att det är ju liksom lite långt 120 mil t&r, men tack ändå eller nått.
Men det hade vart lite kul att göra ngt sånt...dem sminkar en å fotar sådär fint
ja och kostnaden (prata med min syster) kommer in när man väl ska köpa bilderna
eller bild å bild man köper en skiva med bilderna...nä visst behöver man inte köpa nå bilder
men halloj det kanske är det som är meningen.
Alla dem som håller på med detta modell för en dag hit å dit dem får nog ihop en del
stålar.
Å så ser man det på fb sen hur många som har "spegel-bilden", hångla med väggen-bilden and so on.
Fast det är väl kul det med :-O
Till lunch idag hade jag bla kikärter som jag värmde...kan varmt rekomendera er att INTE ta med er det vart det är mkt folk som oxå ska äta...usch vad det lukta :(
Jag behövde alltså inte springa hem på lunch idag för sambo kom iväg senare å hann vara ut med gossen.
Men imorgon måste jag nog göra det...ska ju å städa kontoret efter jobbet oxå.

Ha en skön kväll, ta hand om er ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0