Vad säger man!?


Snubblade över olika bloggar och kunde inte låta bli att inte läsa.
Vad som händer i livet att man tar bort sig, ingen jag kände inte hört namnet men visst berör det det berör för att det måste göra otroligt ont i hjärtat som förälder, bästa vän, pojkvän etc.
En ung flicka som hade hela livet framför sig.
Love is all you need??!
Jo men allt kommer å går, den ena dagen är inte den andra lik.
Motgångar är vi alla med om en del större/värre än andra.
Men det är av motgångar man hittar styrka.
Kärlek
Jag börja själv fundera över saker å ting...men vad säger dem kloka/visa att man måste älska sig själv innan man kan älska andra...fast det där har jag så svårt att "köpa" klart som korvspad att alla andra ska gå före mig bara andra har det bra och mår bra.
Fast det där håller ju inte i längden.
Hursomhelst hade kunnat skriva mer om mina "teorier" men jag gör det en annan gång.
Hemskt är bara förnamnet.
På lördag är det minnesgrej (stod på fb) dem berörda kommer åka med bilar, släppa ljusballonger och kyrkan ska tydligen hållas öppen sent. Jag tror kanske att detta är ett sätt att bearbeta sorgen kan dock tycka att såna här "evenemang" ploppar upp allt för fort efter någon (TEX) avlidit....ursäkta uttrycket men kroppen hinner inte ens stelna så är det ut i cyberspace vad som hänt och hur man går vidare...fast det är nog bara att leva med det för det är ju det nya med FB, bloggar ja jag är ju själv fast har jag fått höra :P men ni hajjar tankegången?

Sambo åker med tåget imorgon till luleå dem har möte sen bilar dem hem med nya firmabilen som han skulle fått i juni men det blev icke så. Min kära far kan gå med hunden på rasten hans ♥ jag kan jobba på och behöver inte stressa iväg på lunch.
Sen ska jag å städa kontoret, det blev inte idag.
Ha det bäst all troll :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0