Hemskt!


Jag har uppdaterat facebookappen i mobilen...kan säga att det blev bara skit.
Den fick nå damp och blinka ladda om och helt störd :(
Var tvungen att installera om den på nytt så håll tummarna att den blir bra.
Fast det är väl inte hela världen egentligen!!
Om man i samma stund tänker på allt hemskt som händer och att allt kan ta slut närsomhelst.
2011-09-07 flygkraschen i Ryssland då samtliga i hockeylaget Lokomotiv omkom därbland Stefan Liv.
Helt sjukt och man blir ledsen när man tänker på fru, barn och anhöriga ja och hela hockeysverige/världen
♥ RIP Stefan Liv ♥

Över till vårat liv nu då.
MUPPLAGET har jag nog nämnt om förut. Min sambo (och jag) har anlänt till byn för årets jakt.
Ja alltså jag tar det bara lugnt å så :-P
Hursomhelst for dem inte ut å jaga nu på morgon...det regnar.
Och nästa dilemma är att två av dem "yngre än dem äldre" ;) åker hem imorgon.
Två är på lassa (inget allvarligt, inget man kan planera efter) men dem är ju inge folk kvar typ.
Jag tycker att det är lite lustigt visst jakten starta i måndags och K är ledig nästa vecka för att det passade bättre.
Men dem flesta lagen är väl som mest komplett första helgen efter start...nä då åker man hem
det blev ändrat med någon resa eller jag ska göra si å så...men vad fan shit vilket brinnande intresse för jakt NOT.
Sånt är livet!

Nu ska jag blunda lite, ha en bra dag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0