Nu så har jag läst Norrbottens affärer. Ty...

img_2717 (MMS)

Nu så har jag läst Norrbottens affärer. Tycker att det är lite intressant att få reda på vem som gör vad. Två av dem som gick starta eget kurs är med. Men det är typ "bara" andra gången dem är med :-O Ett företag som var "lite gulligt" är: save-a-phone Sweden ab :) "försäljning av påsar som torkar ut blöta elektroniska produkter som tex mobiler, mp3, kameror, gps...he he he. Det som slog mig var att man ska ju helst ha med sig den typ i bakfickan. Å helst fler av den en i stugan, i hemmet, på sig osv men det kanske save a phone har tänkt på :-) för man vet ju aldrig rätt var det är så tappar man mobil i toan eller nått. Nu ska jag spela lite :-) ha en bra kväll kör hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0