Sköna söndag!



 

Hoppas ni har haft en lika skön söndag som vi och den fortsätter ju ett tag till,
ska tända lite ljus å mysa = )
Jobb imorgon skönt...denna vecka blir kort jag är ledig torsdag-fredag det pga av att jag inte har körkort :P
nämen sambon ska å jaga plus att vi ska få hem hjärtat samt mysa lite i stugan.
Chefen skämtade lite om att ja nog får du vara ledig men det är ingen som gör ditt jobb
he he så jag vet vad jag har att vänta mig på måndag sen.
Det kändes ändå så skönt igår på festen då folk fråga vad man jobbar med,
nästan men bara nästan att pigan ställde sig upp å skrek JAAA jag har ett jobb äntligen.
Nu ska jag mysa har inte tid med er ;-)
Lyssna på en skön låt och ha det überbra puss puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0