Tack!


Lendo lendo spara ut tusentals spänn på hurra hurra and so on.
Jag riktigt spyr över all reklam som är då man lyssnar radio,
och så tjatigt det blir. Skit jobbigt!
Så det var dagens usch nummer 1.
2:an då nämen det är väl resten av livet som blir lidande då jag inte har körkortet,
var "tvungen" att sluta tidigare igår gå ut med hund. Sambo i gälka. Valet var väl att gå hem på lunch ut med hund sen tillbaka men det tog verkligen emot lat? ja kanske men det hade gått så mkt tid så jag sluta tidigare.
Känns riktigt bra och be om att få gå tidigare redan 2:a veckan...not.
Det som väger upp lite iaf :-P är väl att det kom ett trevligt brev från Rickard Sjöberg på posten att grattis till vinsten = )
fan då gör det resultat att jag rensar i röran å feng shuiar shongar etc kan bara bero på det :-O

Idag ska vi väl på marknaden en sväng...måste kika om det finns tennarmband till förra chefen.
Sen ska jag hitta kläder till kvällens "event" :-P det blir väl något stort, svart å tråkigt.
Ha en alldeles underbar lördag gott folk.
Trots allt är jag ändå tacksam över livet ♥

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0