Hej hopp gummi .....


Degen är på jäsning :) ska baka plattbröd.
Tvättmaskin är igång, köket är dammfritt ;) musik spelas för fullt och jag har fått min kära bajsfån tillbaka.
Ska bara nämna (med risk för att jag gjort det tidigare) dagen då fröken fräken går på stan.
Det börjar med att jag stressar mitt kära ♥ för att han är så otroligt seeeg vi har inte alls samma tid på våra klockor, nädå jag står redo i hallen han har inte ens käkat frulle typ :P
Nåväl en snabbis på stan blev det, bara det nödvändigaste innan det ryker ur öronen av ilska.
Apotek -check flera hyndra spänn till medikament,
Telia -check har fått min bajsfån tillbaka. Ny mobil med nytt imei nummer nytt nytt men vet ni?!
Den ska få ligga i byrålådan och samla damm.
Sist men inte minst var vi till lindex för att prova kläder.
Jag går stenhårt ut med dem största storlekarna men piiiip piiip piiiip så fastnar man ändå på ett eller annat sätt.
-Hallå hallå jag sitter fast i tröjan kom och hjälp ;)
Allting är lättare att ta sig in i än ut ur eller nått. Åsså blir man sådär lagom panik-svettig men ändå lyckas man fastna med armar uppåt fast i tröjan och liksom känna sig urdum.
Nope nope för varje gång det händer detta desto mer sällan (?) visar jag mig på stan,
så jävla tråkigt ändå för jag älskar att shoppa. Men blir besviken varje gång.
Mitt ♥ säger att jag är inte alls så stor, vågen ljuger och du är fin som du är.
Men om dem stora storlekarna på kläder inte passar vart är problemet? Sys dem i kina av små små kineser som inte ser vad dem gör eller vad? Nä nu är jag butter (ovanligt :O) men he går över.
Jag var iaf å prompa igår och gårdagens steg sluta på 13889!!!! #nöjd

Have fun!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0