Min blogg svamla lite om tiden igår, inläg...

img_8000 (MMS)

Min blogg svamla lite om tiden igår, inlägget var från kvällen innan vet inte vad den gör ibland. Jag smorsla väl inte in mig halv fem på morgon, nä då har jag ju hunnit jobba flera timmar redan höhö skämt åsido men det blir lite knas med inlägg. Nu idag ska ni gilla gilla gilla mig ;) Fy fan vad bra jag å gubben är, fast det blev bara så...vi visste ju inte bättre :P Vi börja promenera och flera timmar senare, stegräknaren på över 19 tusen så kom vi tillbaka till stugan. Ja vi hamna i Finland förresten ;) efter vi börja gå hemifrån hehehe jag är lite skämtskadad, nämen givetvis åkte vi hit igår. Jag ritade en karta på vart vi gick säger kanske inte så mkt men shit vad jobbigt såhär efteråt. Men nu kan man dricka å äta gott med lite bättre samvete ;) Hoppas ni mår bra puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0