Skååååål!!

I helg har vi varit i Skeå med mitt fina jobb. Trots allt som händer till och från så trivs jag, alltså kanske inte nu för att gratis e gott å vi åker iväg på nått sånt här. Jo det är väl kul och funkar alla gånger ;) men kul att få vara en del av något känna sig uppskattad och behövd. Vissa dagar går liksom upp och vissa ner men så är det väl med alla jobb?! Försöker se det positiva i allt och göra det bästa i alla lägen. Jag tycker ju om att jobba och slita göra rätt för mig helt enkelt :P nåväl lite bilder på outfit en brast ut -nämen vad naken du är ;) Haha naken? det tål ju att tänkas på om man jämför alla "småtjejer" som springer med kort kort och fryser rumpan av sig tex :P Pöss pöss alla ni!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0