Då, då och nu :P

2012-01-28

Dammsugartjaffs ;)
Häpp häpp städerskan har lyckats med att ha slut på påsar till dammsugaren.
Voj voj liksom och eftersom att det är en sån dörrknackar-dammsugare så finns inte dessa påsar hursomhelst i fären ;)
Nå väl vi var och hämta en lånedammsugare av päronen mina. Brum brum eller nått den hostade massa damm (deras gamla var det)…och nedrans vilket skit.
För det första så sög den inte allt för bra utan man var tvungen att ”slå” sig fram med den.
För det andra så är utblåset på sidorna så när man dundrar fram med den så virvlar ju hälften omkring till andra ställen…värsta cirkusen för att få tag i dammet.
Inte nog med det. Hela röret blev full med hundhår statisk nå så djävulskt så var femte sekund typ var man tvungen att dammsuga bort det.
Hörselkåpor ett måste.
Nä tacka vet jag andra grejer med mycket bättre drag i. Powder extreme eller nått, jag menar så kan man göra annat än städa ;)

Igår med posten:


Idag:

Fast jag tror jag hoppar över städandet och drömmer om ett ägandet av en skoter det är som helt annat det ;P

Ha en bra lördag gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0