Bibi ajaj



Ajajaj det bultar å det bankar.
Svullen som fan...varför blev det såhär illa :(
Kan lova er att jag nu lärt mig en läxa, minsta lilla aj i tand å jag hänger på dörren till tandis.
Lite små irro på den första tandläkaren bara, hon kunde ha gjort annorlunda sa den ena igår.
Nämen jaså du har fyllt 30 så vad gjorde du för spännande på din födelsedag?
Jag grät och jag led mådde dåligt och allt var hemskt kanske inte så mkt pga åldern utan snarare pga
TANDVÄRK!!!
Nåväl har varit hemma idag å vet ni den sömn som jag inte fick i natt ja den har jag "tagit igen" under hela dagen. Förhoppningsvis börjar penicillinet börja verka, för dem smärtstillande som jag fått dem hjälper inte för fem öre.
Nu ska jag äta något, har inte ätit allt för bra sen i söndags :(
Pöss pöss tänk på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0