Det blir nog bra :)

Har bara mig själv att skylla när det gäller planering.
Jag har inte varit ute i god tid när det gäller hyra lokal då jag fyller gumma,
så nu står jag här med skägget i brevlådan eller nått.
Uppptaget, upptaget, upptaget, för dyrt, för dyrt osv.
Men det blir bäst så vad är JAG att fira egentligen :D
Jag hade iaf tänkt mig vintertema på festen (snacka om gå steget före)
ingen lokal men ja jävlar jag vet temat på festen.
Lånade lite bilder man hade kunnat göra det sådär vitt, mysigt, ja ni vet allt i vinter:




Well well nu ska den här syyyyr fian pyssla på lite här hemma.
På jobbet var det oxå skit :( det mesta gick knas.
Å förresten när jag pratar ja då lyssnar ingen och när jag inte pratar ja då klagar man hur tyst jag är för mig går inte den ekvationen ihop men vet ni jag bryr mig inte, jag städar ju bara.

CIAO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0