Go kväll :)

Jag har plocka-undan-terapi :P
har börjat lite smått på jobbet att ta bort *snyft* julen
Många skriver fi-fan vad skönt åh jag har inlett det nya året med
att ta bort julen skönt skönt skönt.
Nope denna piga tycker inte alls det är skönt *vill inte*
fast om jag får nya gardiner och såna vita fina lantliga grejer
ja mjo nja men kanske då :P
Idag har jag och sötnöt legat på soffan efter jobb/dagis gissa att vi somna oxå.
Inga måsten här inte (eller låtsas kan man ju ;)).



Nu ska vi leka lite så pigan blir trött å somnar till natten, fast det tror jag att hon gör
för hon är ännu så "däppt" i näsan.
Jag är heller inte helt hundra...komå tänka på en bild hehe
Ha det bäst!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0