Provar blogga på nytt

Bloggade via mobilen igår men det gick inte, så provar lite snabbt nu. Det var en vänlig själ som fråga vad man ska med barn till !? Kan svara just idag på att för att man aldrig vet vad som händer :P att man vaknar tidigt på förkvällen av att sötis inte kan sova, hon får komma till våran säng. Jamen sen vaknar man sådär vid 4-tiden av att det hänt en olycka i sängen våran. Man blir påmind om den stora mängd oboy hon drack ngt sent :O bara att riva upp hela sängen och tacka gud att madrassen klarat sig än en gång, bara en rad massa annat som är pissevått :( Ögonen går i kors men allt funkar bara man vill :) Jupp jupp självklart har jag en hel roman om varför man ska ha barn men liten story såhär på morgon till er kära läsare. Jag ska förresten till tandis 8.40, förhoppningsvis sista behandling av rotfyllning. Jag skulle en sväng till jobbet före, men vem tackar en om man stressar? Så jag börjar lite senare, det får funka det med. Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0