häj mäj :)

Jag ser det snöar, jag ser det snöar
det var väl roligt hurra
vi skippar kälken, vi skippar kälken att ta fram i idá
vi låter vinterkläder hänga kvar å skidorna mää
så bokar vi en enkel biljett och aldrig vi komma häm ;)

Eller nått...men jag är hemma med sötis så vi skippar å titta ut.
Det är bara så synd att det är så mkt snö kvar sen tidigare,
visst att vi är van att det kommer snö fast till midsommar men det försvinner ju lika fort (om det är snöfritt å plusgrader :P) men nu tar det ju extra lång tid (?)
Käre gode gud piiip gör så att all snö försvinner bums
och sen om det ska snöa så kan det ju bara vara lite grann å sen försvinna HELST behöver det
aldrig mer snöa men om du ändå gör som du gör så gör det bra visstdå ;)

Well well jag ändrar om i "start-programmet" till min vackra kropp och kör tisdag ist för måndag
och vise versa. Det funkar ju det med bara man gör grejerna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0