Hej alla solstrålar ;)


Trallallalalalalla la la :P det är ändå lite kul att städa
(whaaat? jag jobbar ju med det så det borde det väl vara :O)
nämen sådär när man är på humör för det, och känslan när det är rent den är ju ändå fördjävla bra nu har jag bara en liten paus...säga heej bloggen å sådär ;)
Fast samtidigt som jag dammtorkar, suger och skurar så har jag ju en förmåga att rensa samtidigt så det ser nästan kaos ut medans jag städar men sen så...då blir det bra.
Och när jag dammsugit klart så kommer tjädern och vispar runt läs hund som ruskar av sig
ja då är är det nytt hundhår på golvet men sen så...då blir det bra.
Jag ber sötnöt 1 föra hennes leksaker till sitt rum, huxflux så tar hon fram dem igen
men sen så...då blir det bra.
Jag ber sötnöt 2 att plocka undan elektroniktillbehör som ligger lite här å var men vips ja då ska han göra något hightech (?) prejekt
men sen så...då blir det bra.
Ja så har vi me, myself and I
men sen så...då blir det bra ;)
Hahahaha ja ni ser allting blir ju bra pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0