Magbesvär :(

Jag kom, jag städade & gick. Kom hem vid 10 har sovit till 12 tänkte att det blivit bättre i magen åt lite jamen det höll inte jag la mig igen somna till 14 panik vart är jag? Vem är jag? Toabesök. La mig i sängen vakna nu 16.30 när min kära sambo kom hem med sötis. Vad fan är det min mage!? Salmonella i köttfärs från Konsum med sista datum 28 det är ett rykte som går :( vi åt tacos i fredags men det ryktet vill jag inte tro på :P nå nå jag tänkte prova ändra kosten helt ett tag skippa mjölk etc Åsså har vi köpt knark (se bild) så jag kan nog ta mig till jobb fast jag är lös i magen jag har ju piller till det hehe :P Känns bara så ofräscht :( Hoppas ni mår bättre kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0