Klipp klipp...

Godmorgon alla glada?!
Idag ska den här fröken till frissan och blir snaggad.
Jag vill ju ha långt hår, men nu när jag har en kort frisyr så tycker jag att jag fått långt fast det är kort visst hajjar ni.
Jäjä nått fint blir det kanske när vi ska iväg till helgen på julbord och annat kuligt.
Visst har ni oxå som barn vart i håret med saxen sådär i ren protest eller om det bara var spännande vad vet jag kommer inte ihåg, har bara ett foto av mig som barn när jag har sne sneare sneast lugg :O
Guess what?!
Vi upptäckte en kal fläck mitt på skallen på sötis :( Jag fråga om hon har klippt näää det hade hon inte
ända tills jag nämnde att vi måste gå till doktorn för det är kanske något sjukt då.
-Mamma vet du jag råkade klippa....hahaha ja vad ska man säga, tror hon lärt sig att inte "råka" klippa mer :/
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0