Tjääna fan ;)

 
Julkalendern gott folk. Ettan var riktigt mysig å bra hoppas bara att tvåan också blir sådär galet juligt mysigt ;)
Jupp jupp jag älskar att kolla julkalendern, det vet ni väl vid det här laget.
Ja julen överhuvudtaget är alldeles alldeles underbar...hoppas jag smittar av det till er som kanske inte är så förtjusta i julen fast alla gillar väl den?! 
Annars då, nå jag säljer vårat hem sakta men säkert :P nämen måste kränga iväg lite grejer så jag får in lite penkisar...pengar är alltid bra att ha vet ni.
Ska greja på lite med allt möjligt nu...sen upp tidigt imorgon ska börja sådär okristligt tidigt som 5 då jobbar jag som bäst egentligen =så lungt och skönt ♥
Puss och kram :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0