Projekt: ordna ett stora-damen-rum ;)

Vi har fyndat ett skrivbord (databord) till sötis rum,
hon ville eller säger man gick med på :P att ta bort hennes 
spis, bord å stolar eftersom hon inte leker med dem mer.
Eller spisen har hon inte släppt helt ännu men den får nog sig en liten plats.
Till helgen tänkte vi slänga lite färg på väggen, slänga upp en tapet baktill på skrivbordet
och göra rummet lite mer stora damen jag har börjat skolan nu :D
Kan säga att det är skönt att göra något, tror det är min terapi i att sörja.
Jobba-hårt-som-fan :P så säg bara till om jag ska komma och riva tapeter eller så.
Nämen jag har två bilder på mormor som ung som pryder våra väggar.
Mormor var verkligen noga med sitt yttre en fin dam, älskade mommo ♥
Ha det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0