Allt hänger samman :)

På radion i morse så prata dem om låtar som man kan ha i huvudet osv.
Sen tog dem faktiskt upp att denna låt stayin alive...att man bör göra samma takt när/OM man behöver göra hjärtkompressioner på någon.
Helt ärligt tror jag inte den kommer huxflux upp i knoppen...men det är ju en skön j-vla låt så man blir glad av att bara lyssna på den annars :D
Men vad komiskt att allt hänger samman, att saker och ting upprepar sig.
Okej men då hoppas jag på en lika glad dag imorgon som det varit idag ;)
Förutom en detalj att jag hade TVÄTTSTUGA idag...nåväl det blir ju rent iaf :P
På tal om låtar så kommer Eddie Meduza ofta upp i mitt huvud...fast kanske beror på att han ofta följer med mig på promenader och så :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0