Kära Gbg :)

Imorgon flyger vi iväg :) Till Gbg...och om jag inte kommer tillbaka alls så har jag flyttat :P
Åh, jag saknar verkligen goa göttteborrg ja det var tider när man bodde där. Det är bra nu oxå men det är klart att en helt annan stad miljö folket och allt påverkar sinnestämningen som helt annat än att höra massa tjöt och tjafs från onda kirunabor (jag inräknat men jag försöker iaf att inte hata mina medmänniskor).
Vi ska hursomhelst på bröllop min kusin madelene gifter sig och förhoppningsvis svarar Mattias ja ;) tokigt vore väl annars.
Jag har hittat en urläcker klänning som passar mig perfekt. (Thihi om ni inte tror mig så ljuger jag ännu mer ;)) Här får ni lite pics mest på Leo och Buster men ni ser ju den härliga sommarmiljön ;) ja och inredningen som vi hade då i lgh.en på gånglåten 7 för att vara exakt. 
Första lgh:en bodde vi i Kortedala sen flytta vi till västra frölunda.
Avslutar med en härlig bild på mormor, moster och sen Madelene som ska stå brud på lördag.
Ha det bra alla glad skitar :D
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0