Allt på samma gång!!!

För att hålla er uppdaterade så möttes jag av ett nerspytt vardagsrum när jag kom hem :(
Jag har nog aldrig varit så ledsen samtidigt som jag städat. Inte för parketten som blivit lite förstört, inte för gardinen som sugit åt sig spya, heller inte för mattan som är klockren att spy på för hundar ;) Mest för att det inte verkar så bra med min bästa vän <3
Sötis har spytt under dagen när hon varit hos nära å kära. Tror inte att det blir skola för henne på hela veckan, jag ska bara än en gång säga att jag måste vabba :( om det inte löser sig. Pöss pöss här får ni en äcklig bild, bara för att ;) kan säga att stanken som är här hemma är inte nådig :(
Välkommen hem gubben (är i Luulää) här luktar det usch usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0