:(


Idag var det en skitdag helt enkelt. Missförstånd ledde till blä å blä och huvudvärk from hell... Men men bara att gå vidare. Hade sån sjuk dröm mitt på dagen när jag hamna i djupsömn. Jag dog!!! Det var en stor jävla kran som försökte pricka mig med fyrkantiga ihopbuntade burkar -skrot. Och det var inga stora klossar som föll från kranen som till slut landa på mig, och då dog jag...fast jag vakna då sååå here I am ;) Min dyrgrip funderar över vart jag ska ta vägen, hoff lilla hjärtat <3 
-men kommer du hem och sover? va inte alls, vart ska jag vara då. Men mamma kan inte jag vara ledig från skolan och vara med dig??? Jag vill inte att du åker.....

Hörni visst blir det bra med det här??
Snälla säg att allt kommer att lösa sig. 
Puss på er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0