Ett uppdrag ;)

Sådär nu kan ni läsare söka där hemma efter fina saker till moi :P
Emaljmuggar som dessa tar jag gärna emot ;) ska ni ha en liten liten 
slant för dem så kanske det går att ordna...är en liten fattiglapp jag :O
Men jag är såå kär i sådana här muggar ♥
 
En till sak som mitt hjärta slår för ;)
plåtburkar, fina gamla plåtburkar...kika om ni har det oxå i gömmorna som ni 
så gärna vill ge till mig ;)
(lånad bild)
(lånad bild)
 
Det var bara det...jo en sak till. Jag råka ramla idag när jag var ut med hunden.
Fy farao det gick med en hiskelig fart rätt in i brännässlor...men oj så kul såhär 
efteråt, ja å samtalet till min sambo. Jääla klumpeduns ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0