Gladskit :D

Alltså dem är allt bra tokiga mina (närmaste) arbetskollegor.
Man blir alldeles glad och varm i kroppen när man omges av en del,
alltså tänk nu inget knas knas. Utan bara ren glädje för allt tokigt som sägs.
Tur är väl det att jag har dem, jag menar vem ska jag annars be om hjälp av,
vara sådär pain in the ass och bara få svar på mina knäppa funderingar. Som
jag själv biter mig i tungan då jag framför dem.
Jag har förresten fått en maskin som jag kan tvätta mopparna i på jobbet (Y) då slipper dem mitt tjöt om -kan ni föra moppar, har dem ringt om moppar, är mopparna klara, vad har dem för öppettider på "mopp-fabriken" ;) undra vad dem tvättar i för medel, varför blir dem inte helt rena, hur var det nu är mupparna klara moahahaha ;)
Nu fattas bara lite detaljer till min tvätt-avdelning så är jag nöjd.
Klart man ska ha lycka & harmoni på jobbet man är ju där största delen av sin dag eller haha somliga kanske...jag är ju specialfall. 
Imorgon fredag och jag ska till käftis =D
 
Ha det bäst alla hottentottar 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0