Älskade morbror <3

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2 Augusti 2010 fick vi ett så tragiskt besked,

att du inte längre finns bland oss.

Kära underbara älskade 

den bästa varma och goaste morbror man kan tänka sig.

Det är helt overkligt, ofattbart, orättvist...

det finns så många ord att känna 

samtidigt som att det inte alls går att beskriva med ord.

Att livet kan ta sådana oväntade vändningar,

så hemskt att det gör ont dag som natt.

Du finns bland oss hela tiden och kommer alltid att göra

men just nu känns det så overkligt...

♥Vila i frid, kära älskade morbror ♥

Ja vad ska man säga 6 fucking jävla år har gått sen morbror lämnade detta jordeliv. Alltså kan säga att jag tänker ofta på han...men det är något med mitt jobb (inredningen bla) som återkopplas till han. Inte att jag gråter varje gång jag tänker på han...nej visst inte för han finns ju bland oss...han är ju med oss hela tiden <3 Helt sjukt vad man kan komma ihåg vad man gjorde exakt för 6 år sen när min mor ringde mig. Och så glömmer man vad man åt till frukost typ. Ja livet är bra härligt....eller hur?! Njut...var inte bitter njut dygnet runt för man vet aldrig när/om det händer sådär plötsligt. Älskar dig för alltid min fina mobbo <3

Jag slänger in några bilder från min farbrors fest 2009 i Suomi. Hela den festen är så mkt morbror, med rocken i benen...ja visst alltid för mkt alkohol men tror inte jag kommer undan med den förbenade mängden alkohol som funnits med i mitt liv...som format mig till den lilla sprätt som jag är idag ;)

Ha en fin dag alla fina, puss puss puss!!!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0