ATTRAHERA MERA ❤

I måndags kommer K hem å visar sin mobil...-kom å kolla på det här :) Jag ba, va nu då Apple event eller vad ;)
Oj pengar, kul wow :* dock inte i närheten av vad en i omgivningen vann som jag fick veta dagen efter.
Haha alltid ska någon vara värre ;)
Nämen så JÄVLA kul, så underbart, tack & varsågod universum. Tankens kraft är så stark & magisk!
Allvarligt nedan får ni en kul övning, samt en rad ❤
Jag vet mammbojambo filidutt men sen jag läst boken the secret & magin så går jag loss på sånt här.
Positivitet glädje halleluja wow wow wow gå på magkänsla & kör på!!!!!

Klart som f-n att jag faller dit & blir sådär nere & bara vill ge upp.
Tack & hej vi hörs liksom men det tjänar inte något till...det slår bara tillbaka hundra ggr om.

Puss & kram ta hand om er.
Njut av livets resa ❤

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
En övning för att komma i rätt frekvens för manifestationen pengar.
När du går till affären och handlar (exempelvis mataffären), när kassörskan säger beloppet du skall betala så tänker du att hon istället sätter in dessa pengar på ditt kort. Att du istället "får" dessa pengar du handlat för. Helt plötsligt blir det jättekul att betala!
Du hamnar då på en frekvens för pengar som tillåter pengar att flöda in och ut ifrån dig fritt. Övningen syftar till att hjälpa dig släppa jobbiga känslor till pengar... som skapar tankar som: "jag har inte råd" som sedan får dig att befinna dig på frekvensen av att du inte har råd. PRÖVA!! Det är super kul! ❤ ❤ ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0