Tapetsera check!

Vi startade projekt tapetsera-Sötis-rum för ett tag sen. Men man orkar ju bara nån våd lite då & då när man jobbar. Men som nu, ledig helg & hemma då har jag sån energi. Boom!
När jag berättar saker till min "mentor" ;) hydral-A så får han en att liksom tänka till och inte förminska en själv. Han är som en far borde va...haha nåväl han är väl nu inte så gammal men så vänlig, klok & empatisk.
-klart att du ska köra bil, klart att du kan fixa saker själv and so on Tacksam till han <3
Ja nog har jag många i min närhet som är vänliga inte frågan om det. Men han bryr sig & liksom peppar en. Den lilla hariga finnen som jag blivit :P
Hursomhelst så har jag & K förut hjälpts åt att tapetsera, jag har varit den som håller humöret uppe, ger vertyg, håller i tapet and so on.
Bråttom-finnen gick denna gång loss på tapeterna själv. Ngr våder har K hjälpt med då han varit hemma, men i övrigt har jag gjort det själv. Fy fan vad bra jag är ändå ;) Alltså om millimetrus Petrus ska syna så är det inte 110% perfekt men inte så lätt med snea väggar å så. Men bra jobbat fröken finnen <3
Tack, tack, tack!!!
Sötis har sovit hos en kompis men kom hem nyligt å sa att hon är snörvlig så därav ligger mitt hjärta under filt nu.
Men hon blev glad över "det nya rummet".
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0