Hej godis!!

Åh, mums mums mums ibland får jag det där suget...suget efter karra kex & cola ;)
Speciellt när man kollar tv & bara chillar.
Eller när folk i sin närhet äter gott.
Men jag tycker att jag är grymt duktig när jag kan motstå fastän det finns i närheten.
Jag var ju beroende av red bull å sånt farligt...hoff inte undra på att man ser ut som en köttbulle.
Men en söt köttbulle må jag då säga :P
Annars då?
Idag åker vi till Pitäääää & myser på. Hoppas på bra väder så man får ut max av semestern :D
Kör sådär nyttigt rejs med smoothie & promenader.
Men vet ni, det känns faktiskt bra inte sådär blä blä förbud nej å fy...utan det känns skönt!

Ha en fin dag <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0