JAG HAR SNOTT FRÅN JOBBET!!!!!

Tjaba!
Läget? Allt bra hoppas jag!
Vet ni finska är något jag hade velat kunna...jag menar det är ju ganska vackääärt :P 
Nåväl en dag till att jobba sen sticker vi till Suomi.
Fast hade varit såååå j-vla skönt att ha något eget. Bara till att packa ner allt som ska med tar typ tusen år ;)
He blir nog bra.
Åter till rubriken. Tyst säg inget, men jag har tagit grejer från jobbet...haha TOMMA KAFFEPAKET som annars skulle till att slängas :P 
Och igår testa jag sy ihop en liten väska...det går att avancera & göra riktigt snygga väskor men jag provade bara göra lite bråttom snabbt svish svoch. Tadaa!
 
Just mu får det bo lite pant i väskan men det funkar ju galat ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0