Hahaha ;)

Jag är sjuk och mobilen är död, jupp ni hörde rätt död som i funkar ej helt slut.
Alltså kan inte annat än skratta åt eländet. När man läser fakturan och antal ggr jag har skickat in den på rep så är den köpt okt 2011. Rep Januari 2012, april 2012 och september 2012.
Jamen dåså nu har det ju gått ett år och det är dags för att jävlas. Alltså jag har ju liksom programmerat in i mobilen att seså nu är det ett år som gäller sen fuckar du upp dig okej :P
Inget litet fel heller, den är liksom förlamad på halva mobilen så det går inte att slida upp den alltså helt körd går inte att låsa upp, stänga av och om man har tur så kommer man in i mobilen men då är jag tvungen att flytta runt alltså byta plats på mappar till högra sidan av displayen.
Min K har åkt till telia och bett dem förgöra den för gott...moahaha skämta bara men då garantin har gått ut så skickas den in och dem byter ut enheten och det kostar säkert skjortan. Får se vad som händer...
Det roliga i det hela är om det ändå vore så väl att jag har tappat den i stengolvet, jag har badat den i vatten, jag har torktumlat den eller what ever så vore det ju rimligt att den går sönder men jag har ju för fan inte gjort nått sånt. Fast jag erkänner lite, att det måste vara jobbmiljön som förstör min mobil...fast det stämmer ju inte heller för alla andras mobiler dör väl inte som flugor?
Jomen så att iphone är skitbra...i ett helt år ;) 
Nån som är bra på att byta ut en display???? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0