Måla hela världen!!

Jag har varit in till jobbet i helg och målat väggar ;)
Först rosa, sen blå, gul och nänänä jag skoja bara.
Men däremot hitta jag en app som man kan ändra i olika färger om man just tänkt måla om.
Och varför jag tog upp jobbet, var för att jag kommit på den briljanta iden att måla om och jobba tillbaka alla min 100 minus timmar :O
Fy, tusan jag som älskar att fixa å greja. Ja, jag hade ju gjort en tjänst till mig själv just nu när jag tänker på en del väggar så måste man blunda för att det inte går att "städa dem rena". Och visst att nymålat oxå kommer att bli smutsigt. Men då blir det ju jämt smutisgt, inte som det är nu. Ser ut som snusspott på väggarna eller nått, jamen ni hajjar.
Well well det blir nog bra, kanske nångång eller så :D         
 
Före:
 
Rosa ;)
 
Lite blått:
 
Gult kanske :P
 
Lagom är nog bäst :D
 
I helg har vi inte "gjort mkt" men ändå har helgen gått i rasande fart.
I fredags hade vi besök av en arbetskollega, kul med "nytt folk" att umgås med
en frisk fläkt liksom.
Lördag loppis, marknad, loppis, besökte kära kusinvitamin ♥ pysslade lite m.m
Idag söndag mellanstorhandlat ;), chillat, pysslat, plockat grejer som aldrig tycks ta slut ja inte allt för många knop. 
Jajjamän att vi har tränat hela jävla helgen NOT, snälla hjälp. Nån som vill börja simma med mig eller göra ngt annat kul alltså promenader, få komma ut, släppa alla måsten för ett tag...vadsomhelst
 
Ha det bäst alla ni...snart ny vecka då tar vi nya tag och ger järnet ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0