Nä skräpning på er =P

Ja ibland har man väl grus i ögonen när man stavar lite galet.
Nå nå jag har iaf bakat en hel del sen klockan 6 i morse.
Kan säga att det känns i både kropp å knopp :(.
Vi vart bjudna på mys-uppesittar-glögg-kväll idag men känner att
det blir bara fel om vi tar oss dit, är verkligen inte på humör.
Usch men inte mycket att göra åt...hoppas ni alla goa får det bra =D
Ska äta en god pizza snart å sen bara vara, kanske läsa en bok å bli lite klok.
Ska färdigställa sötis säng men det kanske jag gör klocka 6 imorgon =P
Nu lite bilder på allt gott som jag bakat bara för att jag kan lägga upp.






Skönt nu har jag både matbröd å plattbröd i frysen.
Bilderna på fiskpinnar (som jag sa till sambon) och på matbröden
blev inte lika läckra men jag lovar det är gott.
Jag ska inte alls tänka på vad jag stoppar i mig under jul utan jag ska
verkligen njuta in i den sista tuggan...för att jag kan!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0