Home sweet home...

Jag ska städa jag, jag ska diska,
jag ska göra fint här hemma.
för den stora galakvällen... ;)

Jag kan berätta något skitaäckligt ;), läs inte om du inte vill veta.
I natt så vaknade sötnöt och spydde.
-Boouuuääh liksom.
Kan säga att det inte var speciellt roligt ;). Men om man ska hitta något positivt i det är att det inte verkar vara magsjuka för rapport från hennes far säger att hon äter och leker för fulla muggar nu så...:)
Jo en till positiv sak var att hon var halvt inne i hennes sovsäck, hon satte sig upp och allt kom i säcken
-boouuuääh... ;)
Det vara bara att rulla ihop den och påsa in den och ut i snön, nu är den i tvättmaskin 60 grader!! Vet inte ens om den klarar det (?) men när det handlar om spyor och sånt så maxar jag.
-boouuuääh....

Annars så vet jag vad jag har framför mig, tvätt ggr flera högar (ska flytta ner till tvättstugan synd bara att man inte får boka en heldag).
Det är ganska rent och fint här hemma men lite finns det alltid att ta tag i.
Skönt att vara hemma, fast ändå inte. Jag trivs att vara med "mosters guldgossar", visst dem är heltokiga men det stör inte mig. Är så bortskämd med tösabiten så måste få utsättas för lite busungar ;).

Nu ska jag värma vetekudden har skitont i ryggen men det är straffet för att man är kvinna ;o)!

Ta hand om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0