Halloween festen vart lyckad :-D. Nu rikta...

dsc07116 (MMS)

Halloween festen vart lyckad :-D. Nu riktar vi in oss på nästa fest vad ska vi hitta på då tro? Utgång i helg? Hade varit kul att gå en sväng utklädd. Men min sambo var inte så pigg på det så det blir väl inget :(. Jag tycker faktiskt om att dansa, träffa folk å så man behöver ju inte supa så mkt nå jag får väl dansa hemma ;). Måndag tisdag var riktigt bra dagar på det nya företag som jag jobba åt. Idag gästspela jag på lassa, det gick undan med oss vikarier. Dem ordinarie är på resande fot så vi har fira händer att göra på vårat sätt ;). Ska dit imorgon å fredag åsså. Hoppas ni mår bra. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0