En bil kommer lastad. . .med vad för något...

dsc06851 (MMS)

En bil kommer lastad. . .med vad för något? Med en häst. Kanske inte men nästan. Shit vad det är grejer som ska med hem när man gör vinter i stugan. En jägares alla tillbehör allt från kläder till bössor, alla grejer som vi hade med hit, berg av tvätt etc. För att inte tala om köttet som vi absolut ska ha med hem :-D. Vi ryms å vi rullar mot giron. Hoppas att jag hinner tvätta lite kläder idag. Sötis har ridit häst och kan ni tänka er det luktar häst :). Sambon tål inte så det är nog bäst att få det rent. Helgen har varit bra annars, den har gått fort. Eller säger man så? Det är väl samma antal timmar varje helg. . .he he. Sambon var tvungen att ela lite vilket gjorde att det tog så lång tid att stänga stugan. Månntro om man storstädar så här mycket om det bara hade varit våran stuga. Inte att jag är stökig av mig men tror jag städar extra noga när jag vet hur "husmor" är ;). Jobbet med att stänga vattnet, tömma beredaren, torka toans vattenbehållare å glykolisera (?) Överlämnar jag till gubben. Vi hade planer på att åka förbi gällka/dollar men då detta med att stänga tog hundra timmar så gick det inte. Kommer fler chanser. Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0