Pizza igen!

Go kväll :)
Förutom att jag städat idag så har vi vart i farten gjort lite ärenden.
Läste kusins fina blogg och kom på att vi åt pizza i fredags :-O
Idag var vi å betalade pizzorna som vi inte hade kontanter till i fredags.
Jag glömde att "säga" att det var ngr minus från nya pizzerian denna gång.
Hursomhelst så är dem inte stora (som övriga ställen), Sötis barnpizza var som en liten panpizza och övriga var små :(.
Salladen lukta uäk och var inte bra...det var den sist.
Känns osäkert om det är olika från gång till gång då tar vi hellre från en pizzeria som man vet
är bra/lika varje gång.
Vi har vart till mamma en sväng, sötis ville sova där en natt till...dagisförandet löser sig bra.
Jag får se om dem ringer ut mig om jobb.
Var till hotellet och hämta mina skor som blev kvar där.
Pratade lite med vikarien, jag ska ringa till ägaren imorgon å förklara att jag måste tacka ja till
det som ger mest jobb osv osv.
Sen har vi vart på lite andra äventyr.
Nu ska vi kolla lite nyheter ;)

Ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0