Trolli



-Du vet dem som bor där.
-Jaha trollfamiljen.
-Nä dem andra.
-Ja du menar lapparna
-Nä inte dem...utan dem naturmänniskorna som luktar
-Jaha okej dem

He he min å sambons dialog när vi förklarar grannfolket :-P
Månntro vad vi heter/kallas i deras ögon!?

Jäjä andersson, pettersson, jonsson hur är formen idag då?!
Svicssh vad fort denna dag har passerat. Man hinner ju bara börja jobba så är det kväller igen.
En ny vecka att se fram emot...och göra världen lite renare ;-)
Vet ni vad jag har gjort idag?
JAG HAR RAPPORTERAT IN ALLRA SISTA VECKAN TILL A-KASSAN...GODE GUD ATT JAG ALDRIG MER KOMMER HA MED DEM ATT GÖRA :-D
AMEN

♥ Nu ska vi kolla lite tv å bara njuta att det känns så nedrans bra att ha ett jobb att gå till ♥

Ha det bäst och ta hand om er!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0