Go kväll :)

Hittade ett kort som jag fick av lassa-gänget innan jag sluta där. Åh vad jag saknar dem månntro om jag hinner dit en sväng imorgon å önska god jul och så...nja det skulle vara om jag hade haft behörighet att köra ;) jag har liksom många andra miljoner saker att göra imorgon. Sambon är i gällka å dessutom blir det nog övertid :( jag ska först jobba sig lite ;) handla mkt sen hem ut med honden, tvättstuga, köpa julklappar, har ett kontor att städa :-/ (jag hann inte va dit idag). Sötis bestyr and so on. Nämen ingen panik allt på en gång. Det blir vad det blir. Ni ser en bild på julklapp som jag fått av jobb :)
Hoppas ni mår bra, ta hand om varandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0